::Snow Pink::
Konnichiwa ♡

Attention! : BeNice Here.



Entries About Blogger Stuff

Konnichiwa. Assalamualaikum, Hi. Welcome to my blogger. Just call me Zira. 97's batch. Ampang, KualaLumpur. NiceToMeetYou. ☺


ShoutHere! ♡



Arigatou! ♡




My Bestie


Assalamualaikum ,, Hari ini saya nak cerita tentang 3orang kawan baik saya ^^ .. Kiri: Amie Tengah: Natasha Kanan: Athirah .. Dorg bertiga ni untung la bebas (sikit) . Nak pergi mana2 dengan kawan2 mak dorang ni On je . Dorang memang rapat .Tahun lepas 2012 , dorang rapat sangat sampai nak menyelit sikit punx dapat . Dorang ni mengalahkan adik beradik . Asik berkepit 24jam . Tapi saya x kesah , dorang selesa macam tu ,, hahahhaha xD . Tapi tahun ni saya rasa sesuatu yang pelik antara dorang betiga ni . Dorang dah x rapat macam dulu lagi :( . Mana xnya Natasha and Athirah 1kelas , Amie,Rafiqah(kawan baik kita orang juga) and Saya 1kelas . Kalau dulu dorang rajin stayback dekat sekolah , But now ,, stayback pun jarang . Rasa sedih sangat :'( sebab dorang dah x macam dulu , x seceria dulu , jarang buat lawak bersama , mengila? apatah lagi :( ,keluar bersama pun JARANG !! Hemm doa CT untuk korang :"Hope Korang Akan Kekal Berkawan Sampai Bila2 ! Ct xnak Tengok Korang Bergaduh,Menagis . I Want To See You All HAPPY , CRAZY All Together !!" -Amin- .. Hope Korang Faham Apa Yang Ada DiHati Aku :") . Thank You .. Hope You Enjoyy ^^ .. Assalamualaikum ..